Solna

Utbildare och e-learning-utvecklare med kundfokus till Bisnode Operations

01 nov 2017

Vi på Bisnode söker två personer som ska arbeta med att utveckla, utvärdera och leda utbildningar så att våra kunder får större nytta av våra tjänster.

I dagens digitala informationsöverflöde är det viktigare än någonsin för kunderna att kunna förädla, analysera och förstå data. Vi på Bisnode levererar information som hjälper våra kunder att nå ut till sina kunder eller minimera kreditrisker. Nu söker vi medarbetare till vårt kundfokuserade Training and loyality-team på vårt kontor i Solna.

Vad erbjuder Bisnode?

Bisnode Operations levererar affärskritisk information, hjälper kunderna med våra tjänster samt stödjer vår säljorganisation. Vi bedriver allt arbete med starkt kundfokus. Vårt Training and loyality-team har som främsta uppgift att erbjuda utbildningar som ökar kundernas affärsnytta.

Hos oss får du chansen att bli duktig på att förstå kundbehov och lära dig mycket om tjänster inom Smart Data. Du får en coachande Teamchef som kommer hjälpa dig att utvecklas och du kommer ingå i ett team på 7-8 personer. Arbetet inkluderar nära kontakt med kunder men också med de övriga delarna av organisationen på Bisnode.

Bisnode söker till vårt Training and loyality-team två personer. En person som ska utveckla e-training och utbildningar till våra kunder, men även interna utbildningar. Dessutom behöver vi en person som ska arbeta med kundnöjdhet kopplat till utbildning.

Vem är du?

Vi tror att du är en driven person med en bakgrund som pedagog med erfarenhet av vuxenutbildning och e-training, helst med ett tydligt marknadsfokus. Eller så har du på annat sätt arbetat med att utveckla kurser mot kund. Framöver vill du arbeta brett med att producera kundutbildningar, leda och utvärdera utbildning. Det är meriterande med erfarenhet av att ta fram internutbildningar och arbeta med kundservice.

Du söker ett nästa arbete där du får utvecklas och samarbeta i team kring utbildning. Du tycker om att ta ansvar, har lätt förstå helheten och har ett starkt kundperspektiv. Du är van att följa upp ditt arbete och att bedriva förändringsarbete kontinuerligt.

Arbetet kräver mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på både svenska och engelska då kommunikationsförmåga är centralt för denna roll. Vi erbjuder en fast anställning på Bisnode efter en 6 månaders provanställning.

Vill du veta mer om tjänsten?

Kontakta rekryteringsansvarig Lilian Westin, lilian.westin@bisnode.com eller på telefon 070-890 20 01.

Vi undanbeder oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Skicka oss din ansökan

Skicka din ansökan så snart som möjligt till ansokningar.operations@bisnode.com

Urval sker löpande.