SOLNA

Customer Success Advisor

24 jan 2019

Vi söker nu två Customer Success Advisor's till vår säljavdelning SMB. Du är en kundfokuserad doer som brinner för kommunikation och relation.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Success Advisor blir din huvuduppgift att arbeta med vår Savedesk, både proaktivt och reaktivt, samt genomföra olika typer av aktiviteter för att öka kundnöjdhet och minska kundtapp. Du kommer använda telefon som främst verktyg, men även arbeta med andra kanaler.

Din profil:

  • Goda kunskaper inom sälj/kundvård samt telefonvana.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift.
  • Självgående, initiativtagande och strukturerad.
  • Van vid att arbeta i ett högt arbetstempo, resultatorienterad och har en stark personlig drivkraft.
  • En person som brinner för service i kombination med sälj som har förmågan att påverka andra.

Vad vi erbjuder:

Vi erbjuder stora möjligheter att utvecklas inom företaget tillsammans med ett starkt varumärke och professionella kollegor. Du kommer dessutom att få en omfattande sälj- och produktutbildning.

Företaget sitter i fräscha lokaler i Solna/Frösunda. Du arbetar kontorstider och har en bra grundlön med en generös provision.

Ansökan:

Vid frågor kan du nå rekryterande chef Christian Hogler på nummer 0768-98 12 98 eller christian.hogler@bisnode.com. Ansök så snart som möjligt då urval sker löpande.


Ansök här