SOLNA

Customer Service Agents

02 apr 2019

Nu söker vi flera medarbetare till vårt team inom Customer Service i Solna! Vi är med och förändrar, förbättrar och förverkligar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständiga utmaningar för dig som medarbetare hos oss.

Customer Service vårdar, värnar om, utvecklar och stärker Bisnodes kundrelationer. Vi på Customer Service bemöter frågeställningar proaktivt, skyndsamt, professionellt, flexibelt, förtroendeingivande och med hög kvalitet. Detta inkluderar god tillgänglighet, korta svarstider, professionellt bemötande, ägandeskap, hög drivkraft, korta handläggningstider och återkoppling. Låter det som något för dig?

Din passion

Den här rollen är för dig som brinner för att ge bästa möjliga service till kund och som är en sann teamspelare. Du tycker det är lite extra roligt att gå till jobbet när det händer många saker, när det är emellanåt högt tempo och det finns många frågeställningar från kunden som väntar dig, i blandad komplexitet. Du tycker att IT är spännande och du har ett intresse av att lära dig mer. Du trivs i en miljö där ständiga förbättringar är en naturlig del av arbetet och du får möjlighet att dagligen bidra med förbättringar och effektivisering av processer. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är lite komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Den här rollen handlar mer specifikt om

Som medarbetare i vår Customer Service kommer du arbeta i stora data-miljöer och exempelvis hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer bland annat att supportera våra kunder i diverse system, både privat- och företagskunder, hantera fakturaärenden och supportera våra säljare med diverse uppgifter.Du kommer helt enkelt jobba med att ge bästa möjliga service till våra kunder i en mängd olika frågor. Hos Bisnode blir du introducerad inom företagets produktutbud och det går alltid att bredda dina kunskaper inom företaget och på sikt gå vidare till andra roller.

Du och dina erfarenheter

Vi söker dig som har någon form av erfarenhet inom kundserviceyrket. Det viktigaste för oss är att du brinner för serviceyrket och har IT intresse/nyfikenhet. Du har god datavana och kunskaper i Officepaketet. Har du kunskap inom Salesforce eller annat CRM-system är det en fördel men inget krav. Det är viktigt att du har telefonvana då ett av våra främsta arbetsverktyg är just telefonen. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en vänlig lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö. För att lyckas väl i rollen har du goda kunskaper i både engelska och svenska, skriftligt såväl som muntligt.

Teamen

Vi är två team på Customer Service på totalt 14 personer. Ett team är inriktat på våra Kredittjänster och det andra på våra information- och marknadstjänster. Vi har ett stort gemensamt intresse, och det är kunden. Framförallt att ge den allra bästa servicen.

Ditt nästa steg

Bisnode möjliggör smarta beslut. Det är dags för dig att ta ditt! Om du är intresserad av tjänsten, vänta inte med att söka, då vi har löpande urval och tillsättning. Ansök gärna därför så snart som möjligt med CV och personligt brev, dock senast 5/5. Har du frågor eller funderingar kring rekryteringsprocessen eller tjänsten kan du kontakta vår rekryterare på Bisnode Marie Holmberg,via mail marie.holmberg@bisnode.com Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post utan du ansöker genom knappen nedan. 

Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för våra kunder att fatta smarta beslut. Bisnode har idag ca 2100 anställda.

 

ANSÖK HÄR