SOLNA

Customer Service Agent med intresse för IT

20 dec 2018

På Bisnode möjliggör vi smarta beslut. Det gör vi genom att tolka och analysera stora datamängder som blir till insikter för våra kunder. Det gör dem bättre rustade att fatta affärsmässiga och strategiska beslut och det är vårt erbjudande till samarbetspartners och kunder. Nu söker vi en Customer Service Agent med IT-intresse till vårt kontor i Solna. Är det du?

Om avdelningen

Customer Service vårdar, värnar om, utvecklar och stärker Bisnodes kundrelationer. Customer Service bemöter frågeställningar proaktivt, skyndsamt, professionellt, flexibelt, förtroendeingivande och med hög kvalitet. Detta inkluderar god tillgänglighet, korta svarstider, professionellt bemötande, ägandeskap, hög drivkraft, korta handläggningstider och återkoppling.

På Customer Service arbetar vi i många olika IT-miljöer så ett intresse för IT & Teknik kommer att ta dig långt. Som ny medarbetare får du en givande introduktion under två veckors tid och därefter finns alltid både chefer och kollegor nära till hands vid frågor. Nu söker vi dig som brinner för möjligheterna med Smart Data och vill vara med och forma vår tids mest spännande bransch. 

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta i stora data-miljöer och exempelvis hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde samt företagets växel. Du kommer även att:

  • Leverera data till kunder
  • Supportera kunder i diverse system, både från privat- och företagskunder
  • Besvara telefon och mail

Tjänsten passar dig som har stora ambitioner och ser utmaningar som utvecklingsmöjligheter. Vidare brinner du för att ge bästa möjliga service och gillar att samarbeta. Hos Bisnode blir du introducerad inom företagets produktutbud och det går alltid att bredda din expertis inom företaget!

Din profil

Vi söker dig som har en god datavana och intresse för IT/teknik. Utöver det ser vi gärna att du har:

  • Ett intresse för juridik
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Mycket god kunskap inom engelska och svenska, både skriftligt och muntligt, eftersom dessa språk används i rollen dagligen
  • Brinner för ständiga förbättringar 

Det är meriterande om du har…

  • Telefonvana då ett av våra främsta arbetsverktyg är just telefonen
  • Kunskap inom Salesforce eller annat CRM-system
  • Kunskap i danska eller norska.

Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa! Då Bisnode är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. En stor del av arbetet sker via telefon och du bör således känna dig bekväm med telefonen som arbetsredskap!

Tjänsten, med start omgående, är tillsvidare på heltid med inledande provanställning på sex månader.

Intresserad?

Ansök senast den 4 februari 2019. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till Team Manager Kim Lindblom Eriksson via mejl: kim.lindblom.eriksson@bisnode.com eller telefon: 08-552 059 00. Vi välkomnar all typ av mångfald i våra tillsättningar.

Ansök här