Framgångsrik gåvoinsamling genom data och analys

Få fler givare, högre ROI och LTV med datadriven analys
Boka din plats

Fyll i uppgifterna längre ned för att se det inspelade webbinariet

Pris: Kostnadsfritt

Datum: 16/9

Tid: 09:00 - 09.45

Kursledare: Anna-Karin Krantz och Sara von Schoultz, Group Analytics, Dun & Bradstreet

Kurstid: 45 minuter

Frågor: krantza@dnb.com eller vonschoultz@dnb.com

 

 

Lär dig hur du och din organisation kan tänka, hantera och agera med er kunddata för att hitta nya givare och maximera ROI. Under 45-minuter kommer två av våra analytiker guida er igenom givarprocessen med fokus på ökning av insamlade medel med hjälp av data och analys.

Lär dig hur ni kan:

  • Få fler givare, högre ROI och LTV med datadriven analys
  • Nå bästa kampanjresultat med en kombination av digital och traditionell data och analys
  • Öka insamlade medel och få större bidrag till er organisations kärnfrågor med rätt kommunikation till rätt målgrupp i rätt kanal

Se webbinaret när det passar dig!