Artiklar Smarta beslut

5 skäl att integrera global företagsdata i ditt nuvarande CRM-system

Företag som gör affärer på europeisk eller global nivå har ofta en utmaning i att hålla koll på sina utländska affärskontakter. Genom att integrera företagsinformationen direkt i ert befintliga CRM-system säkerställer du att ni alltid har uppdaterad och tillgänglig information om kunder, leverantörer och samarbetspartners.

Att som företag ha tillgång till den senaste informationen om sina affärskontakter kan tyckas vara ett grundläggande krav, men forskning visar att ett genomsnittligt företags kunddatabas i snitt innehåller omkring 40 procent felaktigheter. Det säger sig självt att beslut baserade på sådan information kan medföra allvarliga konsekvenser.

Ett smidigt och pålitligt sätt att lösa det är genom att integrera informationen i ert nuvarande CRM-system. Bisnode erbjuder trygga integrationslösningar för de ledande CRM-systemen på marknaden; Microsoft Dynamics CRMSuperofficeSalesforceLundalogik och SAP. En integration ger dig direkt tillgång till fördjupad information om 26 miljoner företag och 22 miljoner beslutsfattare i hela Europa - direkt i ditt eget CRM-system.

5 skäl att berika ditt CRM-system

  • Hitta och knyt kontakt med nya potentiella kunder enklare 

  • Högkvalitativ, dublettfri, ständigt uppdaterad information som du kan lita på 

  • All information du behöver på ett ställe 

  • Öka säljarnas användning av CRM-systemet 

  • Knyt kontakt med rätt personer och företag 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Anmäl dig nu, vill du avsluta din prenumeration är det bara ett klick bort. 

Få agerbara kundinsikter idag!

Få agerbara kundinsikter idag!

Bisnodes lösningar för kundanalys

  • Förstå vad dina kunder tänker.
  • Mät alla kanaler i real-tid.
  • Integrera med ditt CRM-system.
Läs mer