Träffa Bisnode på Retail Experience Live

Kistamässan

 

Träffa Bisnode och Delta Projects i monter H:20

Delta Projects och Bisnode erbjuder ett unikt sätt att annonsera mot en målgrupp baserat på din egen kunddata. Genom att analysera data från exempelvis dina bästa kundgrupper kan vi skapa målgruppsegment baserat på validerade datakällor och där efter nå segmenten online. Det ger dig möjligheten att kommunicera träffsäkert med din skräddarsydda målgrupp.

Retail Experience Live är ett helt nytt mässkoncept som är utformat för att möta retailvärldens nya karta, här samlas hela retailbranschen. En plats för nätverk, affärer, innovationer och framtidsvisioner.

Förändringar i konsumentbeteende och digital teknik har skapat nya förutsättningar för dagens detaljhandel. Utmaningarna för butiker, online som offline, blir både fler och större och det talas idag om shoppingens revolution. Butikskedjor startar e-handel och e-handlare öppnar fysiska butiker - för det är konsumenten som bestämmer. Men vad vet vi om våra kunder egentligen? Och hur når vi dem? 

Läs mer på  www.retailexperiencelive.se

Ska du dit? Boka ett möte med oss via charlotta.wretdal@bisnode.com

Vi ser fram emot att träffa dig!

 

 

 

 

MICHAEL GRIMBORG
Marknadsdirektör, Synsam

TIPS för dig som är på plats

Lyssna på Michael Grimborg  "Framtiden för innovativa livsstilsföretag är datadriven marknadsföring"

Synsam har de senaste åren gjort en betydande varumärkesresa. Marknadsdirektör för Synsam och Årets Marknadschef utsedd av Resume, Michael Grimborg, berättar om hur de tagit Synsam från dyra glasögon till prisvärd eyefashion, vilka samarbeten som varit värdefulla och hur man får 15 miljoner besök på sin hemsida. 

Tid & plats

15/5: mellan 9-10 på Marknadchefsscenen samt 13.30 på scen 2 i stora mässhallen

Välkomna!