With a little lateral thinking,

you can catch the hare

Dina kunder byter jobb, flyttar eller byter namn, vilket gör att 20 procent av dina kunddata blir inaktuella varje år. Om det får dig att känna att du aldrig hinner komma ikapp och få ett felfritt kundregister så är du i behov av Bisnode Consumer Intelligence. Skaffa tillgång till kvalitetsdata och det analysverktyg du behöver för att leverera enastående kundupplevelse.




Tveksam? Du behöver nog delta i vårt webbinarium

Anmäl dig nu

Tveksam? Du behöver nog delta i vårt webbinarium

Övervinn dina kundutmaningar! Delta i vårt webbinarium 8 november kl 14

  • 25% av kunderna lämnar efter endast en dålig upplevelse
  • Att inte följa GDPR kan resultera i böter upp till 20 miljoner euro
  • Det kostar 6/7 gånger mer för att skaffa en ny kund än att behålla en befintlig

Vill du veta mer, eller varför inte prata med en expert?

Läs mer och kontakta oss här

Talare: Pär Österlund

Talare: Pär Österlund

Group Director B2C Marketing, Bisnode

Pär är en ledande expert inom digital marknadsföring. På Bisnode ansvarar han för produkter och tjänster för marknadsföring. Innan han började på Bisnode har han grundat två företag, ett mjukvaruföretag och en digital byrå. Pär har också skrivit en prisbelönt bok om hur sociala medier ändrar hur företag interagerar med sina kunder.