Förbättra kundresan och öka konverteringen

Få djupare kunskap om dina kunder och ge dem en unik kundupplevelse genom att kombinera din egen kunddatabas med Bisnode data genom vårt nya API. Förutom uppdaterad grundläggande information som namn och adress kan du få reda på mer om köpkraft, livsfas och utbildningsnivå.

Kortfattat: Du kommer att få en bättre förståelse för vilka dina kunder är, vad de vill, när de vill ha det och hur du når dem.

Vill du lära känna dina kunder bättre? Prata med våra experter!

Kontakta oss

Vill du lära känna dina kunder bättre? Prata med våra experter!

Kontakta oss och ta första steget mot en bättre kundupplevelse:

  • Bisnode Consumer Intelligence ger dig en 360 graders vy på dina kunder, genom att kombinera Bisnodes konsumentdata med dina egna datakällor.
  • Genom att integrera Bisnode Consumer Intelligence får du bättre kontroll över dina kunddata så att du följer GDPR.
  • Bisnode Consumer Intelligences API ger dig aktuell och uppdaterad kunddata i alla affärssystem, inklusive webbshop, appar och CRM-system.

Så förbättrar du din kundresa

Bisnode Consumer Intelligence hjälper dig med olika delar av kundresan beroende på bransch, affärssituation eller specifika marknadsbehov.

Var relevant

Vår integrerade, realtidsservice gör att du kan validera, kvalificera och berika dina data - när som helst. Vi övervakar all kärndata i realtid för att säkerställa att den är uppdaterad och korrekt. På så sätt kan du alltid kommunicera med dina kunder på ett relevant sätt, och i de bäst lämpade kanalerna.

Håll dig uppdaterad

Vår API-integration ger dig tillgång till 100M + europeiska konsumenter på flertalet marknader. Detta tillvägagångssätt ger konsekventa och aktuella kunddata över alla plattformar och affärssystem, inklusive webbshops, appar och CRM-system.

Framgång är enkelt

Öka din konverteringsfrekvens genom att förenkla din utcheckningsprocess eller se till att dina interna databaser uppdateras ständigt med högkvalitativa data. Få tillgång till kraftfulla insikter om dina kunder och deras behov som kommer att driva ditt företag framåt.

Tillfredsställ dina kunder

Genom att vara relevant och erbjuda en smidig nykundsprocess kommer du skapa en bra kundupplevelse. Det kommer leda till mycket lyckligare kunder, förbättrade kundrelationer och högre konverteringsfrekvenser.