Du behöver inte vara en robot för att använda datadriven marknadsföring

Vanliga människor som Madeleine Lindgren, digital marknadschef på Bisnode; Henrik Blomgren, professor i B2B-marknadsföring vid Kungliga Tekniska högskolan; och Magnus Unemyr, författare och konsult inom automatiserad marknadsföring och AI, har några tips som kan hjälpa dig att komma i gång. 

Förvirrad? Du behöver förmodligen läsa vår rapport

Till rapporten

Förvirrad? Du behöver förmodligen läsa vår rapport

Datadriven marknadsföring är svårt. Fyll i formuläret för att se hur AI gör det enklare:

  • AI är inte ett PR-knep utan snarare ett paradigmskifte
  • AI kan göra marknadsförare till ingenjörer
  • AI sänker ingångsbarriärerna samtidigt som avkastningen på investeringen ökar
  • AI vägleder oss på en resa som precis har börjat

Vill ha mer information, eller varför inte prata med en expert?

Läs mer eller kontakta oss