hur datadriven är du egentligen?

Välkommen till en frukostträff om data och analys

Anmäl dig nu
checkmark.svg

Kombinera online- och offlinedata

checkmark.svg

Identifiera nya analysmöjligheter

checkmark.svg

Lyckas med Omnichannel

Nya möjligheter inom data & analys

Nya möjligheter inom data & analys

Den 4 maj bjuder vi in dig som jobbar med verksamhetsutveckling eller marknadsfrågor till en frukostträff med tema data och analys där vi förklarar, tipsar och inspirerar kring hur datadrivet kan bli en lönsam ny vana.

Vi djupdyker i nya analysmöjligheter och pratar om hur det går att kombinera traditionella- med digitala kanaler och datamängder för skarpare kundinsikter. Vi utreder också hur smart data kan kopplas på för att optimera omnichannel-marknadsföringen och visar hur ett datadrivet arbetssätt kan generera storvinster.

Du kommer få reda på det här

  • Då blir vi mogna för datadrivet.
  • Dessa parametrar krävs för en digital förflyttning.
  • Så låser vi upp möjligheter genom att koppla samman online och offlinedata. På riktigt.
  • Därför behöver vi jobba smartare med omnichannel marketing.
  • Därför behöver vi fördjupa våra kundinsikter och jobba mer med personifiering.

Praktisk information

Datum: 4 maj
Tid: 08.30–09.30 (frukost och mingel från klockan 08.00)
Plats: Palace, Södra Hamngatan 2, Göteborg Se karta.

Mikael Olsmar

Head of professional services på Bisnode

Mikael kommer prata om hur du kan se på er verksamhets situation och era data-/analysmöjligheter.

mikael-olsmar.jpg

Rikard Candell

Group Business Development Director på Bisnode

Rikard visar på nya möjligheter från att länka samman traditionella- och digitala kanaler och datamängder.

rikard-candell.jpg

Mikael Nyhlén

E-Commerce Manager på NetOnNet

Mikael Nyhlén berättar om hur NetOnNet arbetar med data och analys.

AAEAAQAAAAAAAAilAAAAJDFhYzJjODNmLTA5M2QtNGRkNi1iNGY2LWQ0ZjMwYzZlNmVmZA.jpg