Slår ni

Black Friday-rekord

i år?

Så maximerar ni effekten av er digitala annonsering

Kontakta oss Se hur vi hjälpte Live it

Hela 50 % av ett företags medieköp är missriktade, vilket beror på att de grundar sina målgrupper på gissningar. 

Nu närmar vi oss årets kanske viktigaste försäljningsperiod där Black Friday är startskottet. Sociala medier kommer fullkomligt explodera med olika annonserbjudanden, vilket gör att konkurrensen att nå fram till kunden är stenhård.

Om du ska lyckas slå försäljningsrekord så behöver du sluta med gissningarna och istället ägna dig åt datadriven och målgruppsanpassad marknadsföring. På så vis kan du optimera dina utgifter och ta dina digitala kampanjer till en helt ny nivå!

Hur fungerar det?

Hur fungerar det?

1. Kombination av data

Vi kombinerar din egna kunddata, Bisnodedata och Facebookdata för att öka målprecisionen betydligt jämfört med traditionella kampanjer.

2. Analys & insikter

Bisnodes analytiker realtidsanalyserar datan och skapar mycket precisa och högeffektiva målgrupper för varje fas i kundens livscykel. 

3. Skapandet av målgrupper

Målgrupperna skapas och görs sedan tillgängliga för dig via Facebook Business Manager. Du väljer sedan själv om du vill ha mer hjälp med det tekniska när du skapar kampanjer.

Är du redo att komma igång?

Kontakta oss så hjälper vi dig med att skapa datadrivna och effektiva målgrupper.

Ring oss

Vi tar emot telefonsamtal vardagar mellan 8-17

08-55805900

Get contacted

Vill du att vi kontaktar dig?

Så ökade Live it sin konvertering med 47 %