Exklusiv inbjudan

AI & Robotics: UNLEASHED

Boka din plats idag
MISSA INTE ÅRETS EVENT 2018!

DATUM

16 Oktober 2018

TID

kl 08.30 - 13.00

PLATS

Hotel At Six, Stockholm

Artificiell intelligens, robotar och smart data
– så påverkas du

Sophia är en av världens mest avancerade robotar. Hon ser ut som en människa, agerar som en människa och har väckt enormt medieintresse världen över. För första gången kommer hon nu till Sverige och Bisnode Unleashed för ett exklusivt samtal kring vilken roll artificiell intelligens och robotar kommer att få för utveckla företagets riskhantering, försäljning och marknadsföring.

Vi får dessutom ta del av färska trendspaningar från några av Sveriges ledande experter inom digitalisering, artificiell intelligens och smart data.

Dagen avslutas med lunch och mingel.

Det här är ett kostnadsfritt event för våra kunder. 

Välkommen!

 

MÖT VÅRA TALARE

Sophia Hanson

Sophia Hanson

Humanoid robot

Sophia är en humanoid social robot skapad av Hong Kong baserade företaget Hanson Robotics. Hon har över 60 ansiktsuttryck och använder AI, dialogsystem, visuell data behandling och igenkänning av ansikten. Hanson Robotics skapade Sophia som en forskningsplattform men är också typen av robot vi kan se inom sjukvården, skolor eller i hemmet i framtiden. 

Fredrik Löfgren

Fredrik Löfgren

Robotutvecklare

Robotutvecklare, student/amanuens på Linköpings universitet, föreläsare och landslagskapten i robotfotboll. Fredrik har mottagit flera stipendier och blivit utsedd till bland annat årets teknolog, årets unga forskare samt vunnit både VM och OS inom robotik. Han skapade sin första robot vid 7 års ålder och har fortsatt sedan dess. 

Madeleine Lindgren

Madeleine Lindgren

Digital Marknadschef, Bisnode

Madeleine Lindgren har en bakgrund inom Tech & Start Up. Sedan 2016 är hon digital marknadschef med uppdrag att bygga upp den datadrivna marknadsföringen från grunden och driva den digitala förändringen på Bisnode Sverige. Hon har byggt upp och skapat en ny datadriven marknadsavdelning som bara efter några månader ligger i framkant. Hon sitter med i olika nätverk och grupper inom AI- och datadriven marknadsföring.

Rikard Candell

Rikard Candell

Analyschef, Bisnode

Rikard Candell är ansvarig för Bisnodes analysenhet som hjälper kunder med datadriven analys inom risk och kredit och marknadsföring. Han var tidigare affärsutvecklingschef på Bisnode och jobbade med att utveckla nya tjänster genom att integrera online- och offline data. 


BOKA DIN PLATS HÄR

Fyll i dina uppgifter för att säkra din plats!